niedziela, 26 czerwca 2016

❤ love for passion | making jewelry ❤


  Jedną z moich pasji jest robienie biżuterii, od pierścionków, przez broszki, do kolczyków, bransoletek.. dużo by tu wymieniać. Staram się ciągle odkrywać nowe sposoby robienia danej ozdoby. Krótko mówiąc stale się rozwijam w tym kierunku, co powoduje, że biżuteria tworzona przeze mnie staje się lepsza pod względem jakościowym, ale też i estetycznym. Większość swojego wolnego czasu poświęcam na to, aby tworzyć kolejne elementy. 

  Swoją przygodę, określmy to, bardziej zaawansowaną, zaczęłam we wrześniu 2014 r. 
Wcześniej zdarzało mi się robić jakieś bransoletki, ale były one raczej łatwe do wykonania, ponieważ wtedy nie wiedziałam nic o tworzeniu biżuterii i metodach z tym związanych. 
Od tego momentu zawsze czekam na chwilę, w której będę mogła coś nowego stworzyć. Spokojnie, z czystym sumieniem mogę nazwać to pasją. 
  
  Postanowiłam, że muszę to wszystko, te wszystkie zdjęcia prac zrobionych przeze mnie zamieścić razem, by ktoś, kto jest zainteresowany jakimś produktem, ktoś z rodziny, przyjaciół lub nawet obcych osób, mógł sobie zobaczyć jak coś wygląda. 

  Publikowanie mojej biżuterii stanie się dla mnie nie tylko lepsze pod względem estetycznym, ale pomoże mi w takim ogólnym przeglądzie.


  Mam nadzieję, że swoimi pracami, w które wkładam dużo serca, zainteresuję kogoś.
Gdyby znalazły się jakieś pytania, proszę śmiało pisać.

  ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA, SUBSKRYPCJI
  SERDECZNIE POZDRAWIAM 






.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz