niedziela, 9 sierpnia 2015

healthy food in my life

Witajcie,

Dzisiaj, tak pokrótce, chciałam sięgnąć do tematu jakim jest jedzenie, zdrowe jedzenie.
Moja codzienna dieta nigdy nie była jakaś ściśle określona. Jadłam to na co miałam ochotę, 
ale oczywiście z umiarem. 

Ostatnio naszła mnie taka chęć na stałe jedzenie naprawdę zdrowych potraw, przekąsek.
Patrząc na tą ilość dni, to faktycznie daję radę i co najważniejsze, sprawia mi to wielką przyjemność!

Zamierzam również zwiększyć ilość swoich treningów, niestety już bez pomocy siłowni, ponieważ mój aktualny karnet na 3 miesiące z początkiem sierpnia się skończył. Uważam, że nie ma sensu, żebym kupowała następny, ponieważ wiem, że nie będę miała czasu na szykowanie się, wychodzenie i trenowanie tam. Niby blisko, ale niestety czas dotarcia, przebrania się i tak samo po treningu to dla mnie strata. Wiem to, ponieważ czeka mnie teraz najgorszy rok - KLASA MATURALNA - czyli uczenie się do egzaminów, rysunek.. wiem, że mogłabym nie poradzić sobie z tym. Doba byłaby dla mnie zbyt krótka.

Jestem naprawdę kreatywną osobą, więc spokojnie sobie z tym poradzę. 

Przygotowałam dla Was również kilka zdjęć, które bardzo mnie motywują, ale też robią straszny apetyt i chęć na takie pyszności.



Zachęcam do czytania, komentowania oraz subskrypcji (na dole strony) - zawsze się odwdzięczam :)!


Serdecznie pozdrawiam i udanej niedzieli :) !



















- Czy zdrowa dieta nie może wyglądać świetnie i smakować wyśmienicie ? 
- Jasne, że może !!! :)

3 komentarze:

  1. Pyszotka!
    Zapraszam na Nowy post :http://mela-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowa dieta i trening to podstawa :) Bez siłowni też można żyć :D
    Ps. zainspirowałaś mnie tym postem...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. no ja niestety w tym roku tez mam klase maturalna ;cc
    zdjęcia wyglądają tak apetycznie że od razu mam ochotę spróbować niektórych dań :D
    zapraszam do siebie a jeśli się spodoba zachęcam do obserwacji :http://bbypattie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń