poniedziałek, 4 sierpnia 2014

new life bulbs

D.I.Y.


Hej! Czy nie zastanawialiście się nigdy czy można coś zrobić z użytą żarówką? Bo ja tak!
Dawno temu szukając inspiracji znalazłam podobne wpisy, postanowiłam sama spróbować (:

W skrócie opiszę Wam co należy zrobić..

1. Ubieramy rękawiczki jednorazowe, gdyż mamy tu kontakt ze szkłem ..
2. szczypcami łapiemy za końcówkę żarówki i mocno ściskamy. Powinno pęknąć..
3. do powstałej dziurki wkładamy coś takiego jak klucz pokazany przeze mnie niżej lub coś zamiennego, jeśli nie mamy go pod ręką..
4. należy teraz uderzyć w środku żarówki, aby wnętrze pękło. Musimy uważać, żeby nie uszkodzić samej żarówki.
5. usuwamy wnętrze..
6. stojak wyginamy z mocnego, stabilnego, ale elastycznego drutu..
7. żarówkę uzupełniamy czym chcemy.. kwiaty, kadzidełka..

W tak łatwy sposób możemy zrobić coś sami dla siebie lub jako prezent dla bliskiej nam osoby (:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz