niedziela, 29 czerwca 2014

#3 fashionable in their own way

* * *


Witajcie kochani. Ten wpis chciałabym poświęcić troszkę modzie. Mówi się, że typowe nastolatki siedzą tylko i przeglądają strony modowe. ehh.. może ja nie jestem typową nastolatką. 

Nie lubię kiedy ktoś mi mówi, że coś jest modne. Często jest tak, że wyraża swoją opinie tak naprawdę nie znając się na modzie. 

Chciałabym tak w skrócie opisać Wam swój styl.

Często jest tak, że przez przypadek znajduję jakieś zdjęcie w internecie lub gazecie .. zdjęcie, które przedstawia całą stylizację, wtedy też zaczynam myśleć, że na przykład ja ubrałabym te buty z tym, tym i tym (mam na myśli zawartość mojej szafy). 
Głupia sytuacja, ale na przykład kiedy byłam dziś w Skrzatuszu na mszy była tam taka Pani.. miała granatową sportową marynarkę, spodnie w tym samym kolorze, proste nie dżinsy, torebki nie pamiętam , ale w każdym razie zauważyłam, że właśnie do takich ubrań założyłabym białe, krótkie trampki.

Ubieram się tak jak chcę, tak jak mi wygodnie.. generalnie zauważyłam, nie tylko ja, bo również moi znajomi, że mój styl jest dosyć elegancki. Co przez to rozumieć? Chodzi o to, że mam na przykład bluzkę, która wydaje się być sportowa, ja łączę ją tak, że już na sportową nie wygląda.

W późniejszych dniach dodam kilka moich stylizacji. :)

KILKA INSPIRACJI Z OSTATNIEGO CZASU :













źródła: http://stylowi.pl/


* * *

2 komentarze:

  1. podobnie jak ty ja również stawiam na wygodę i lubię łączyć rzeczy sportowe z eleganckimi, choć w szpilkach rzadko chodzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę, że znalazł się ktoś o podobnym stylu na moim blogu <3 :)

      Usuń